do365Mail
Profielen
In een profiel kunt u alle relevante gegevens invoeren die in uw handtekening worden gebruikt, zoals uw naam, telefoonnummer en e-mailadres. Dit hoeft u maar één keer te doen.
U kunt meerdere profielen aanmaken en elk profiel een 'weergavenaam' geven. Meerdere profielen zijn handig als u regelmatig de correspondentie voor anderen afhandelt.
Profielen gemaakt in Outlook zijn ook beschikbaar in do365Word en do365Slides.
Nieuw profiel
Wissel, indien nodig, naar het venster 'Profielen' door in het menu op de optie 'Profielen' te klikken.

Klik op de knop <Nieuw>.

Wanneer het dialoogvenster voor het maken van een profiel wordt geopend, worden de beschikbare gegevens opgezocht die aanwezig zijn in de Active Directory van uw bedrijf.
Vul de gegevens aan en klik <Opslaan en verder>.

Hier gaat u verder naar de laatste stap, het aanmaken van een handtekening:

Als u "Deze handtekening automatisch invoegen" aanvinkt, wordt de gekozen handtekening automatisch ingevoegd in nieuwe e-mails en antwoorden.
Wijzig een bestaand profiel
Om een bestaand profiel bij te werken, kiest u de optie "Profielen" in het menu:

Hierdoor wordt de lijst met beschikbare profielen weergegeven:

Klik op een profielnaam om deze te openen en te bewerken.